مصاحبه آرشیو خبر ها
من بسیار عصبانی هستم

من بسیار عصبانی هستم

یووه در ادامه فصل تنها به چهار امتیاز برای پیچیدن نسخه ی اسکودتو احتیاج دارد. این در حالی است که تیم به فینال کوپا ایتالیا رسیده و به مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده است. ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس اعتقاد دارد موفقیت در لیگ بخشی از فصل فوق العاده ای است که تیم در حال پشت سر گذاشتن آن است.

بیانکونری حتی با وجود باخت دیشب در دربی دلاموله با 14 امتیاز اختلاف نسبت به لاتزیو در صدر جدول سری آ قرار گرفته است. آلگری در این باره به اسکای گفت:

" من هنوز شکست دیروز را به خوبی هضم نکرده ام، زیرا بازی می توانست با نتیجه ی دیگری به پایان برسد."

" با این حال، بازی هایی به مانند این، به رشد ما کمک خواهد کرد، به خصوص برای بازیکنانی که سال اول حضور آن ها در یوونتوس است. آن ها نیاز به به دانستن این نکته دارند که چگونه باید برای یک تیم بزرگ بازی کنند و در هر مسابقه برای برد به میدان بروند."

" همانطور که دیروز هم گفتم، در واقع امتیازی از دست ندادیم، در عوض با تساوی لاتزیو دو امتیاز گرفتیم. قبل از این مسابقه به دو برد و شش امتیاز احتیاج داشتیم و حالا چهار امتیاز برای قهرمانی می خواهیم."

" در پایان بازی دیروز عصبانی بودیم، به خاطر این که شکست تیم بد است و بالاتر از همه چیز من به خاطر این ناراحت هستم که گل دریافت کردیم."

" در 10 بازی گذشته در لیگ، کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان تنها یک گل دریافت کرده بودیم و فکر می کنم که این یک موضوع مهم باشد، چرا که تیمی که بهترین دفاع و خط حمله را در اختیار داشته باشد همواره فاتح لیگ خواهد بود."

" دیروز دو گل دریافت کردیم، به خصوص عملکردی که در هنگام دریافت دو گل داشتیم مایوس کننده بود."

" این بچه ها فصل خوبی را پشت سر گذاشته اند، اما هنوز چیزی برنده نشده ایم، به این خاطر ما می خواهیم در پایان توانایی گفتن این را داشته باشیم که بگوییم فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشته ایم."

" مهم ترین چیزی که باید انجام دهیم به دست آوردن چهار امتیاز از بازی های باقیمانده در لیگ است. ما نمی توانیم روز چهارشنبه موفق به گرفتن تمام این امتیازات شویم، چرا که نمی توان در یک بازی بیش تر از سه امتیاز به دست آورد. حتی اگر حریف مقابل مقابل فیورنتینایی باشد پس از دو شکست خانگی به ورزشگاه ما می آید."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: